Caisteczka! Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Polityka prywatności

facebook

S-Med Brzostek    Logo NFZ

Rejestracja

  14-639-62-00

Slide 1

POWIERZ ZDROWIE
NASZYM LEKARZOM
ZAPISZ SIĘ

Skargi i wnioski

Składanie skarg i wniosków

Procedury dotyczące przyjmowania skarg i wniosków w S-MED Centrum Medyczne

  1. Pacjentów należy przyjmować w sposób maksymalnie ich satysfakcjonujący.
  2. Na każdym etapie udzielania świadczenia zdrowotnego pacjent ma prawo do wnoszenia skarg i składania wniosków na temat działalności S-MED Centrum Medyczne. Skargi i wnioski winne być składane do Kierownika pisemnie lub osobiście. Przedmiotem skargi może być:
    1. zaniedbanie lub nienależyte wykonanie zadań przez pracownika S-MED Centrum Medyczne,
    2. naruszenie obowiązujących przepisów i regulaminów oraz słusznych interesów pacjentów,
    3. nieprzestrzeganie praw pacjenta
  3. Skargi przyjmuje i rozpatruje Kierownik lub osoba przez niego upoważniona w każdy piątek w godzinach od 14.00 do 15.00 w siedzibie S-MED Centrum Medyczne.
  4. Każda osoba niezadowolona z usług medycznych ma prawo złożyć skargę na piśmie lub osobiście w wyznaczonych dniach.
  5. Rozpatrujący skargi zobowiązany jest każdorazowo do wnikliwej analizy złożonych zastrzeżeń, wyjaśnienia wszystkich elementów wpływających na niezadowolenie pacjenta i udzielenie mu szerokiej informacji.
  6. Każda skarga i sposób jej rozpatrzenia musi zostać odnotowana w dokumentacji S-MED Centrum Medyczne .
    a) w przypadku uwzględnienia skargi należy poczynić wszelkie czynności celem niezwłocznego rozwiązania problemu skarżącego w sposób maksymalnie go satysfakcjonujący. Wszelkie wnioski należy skrupulatnie rozważyć.
    b) w przypadku odrzucenia skargi należy w sposób wyczerpujący wyjaśnić przyczynę odrzucenia skargi lub wniosku.
  7. Każda odpowiedź udzielana jest w formie w jakiej została wniesiona, na pisemne skargi i wnioski należy odpowiedzieć pisemnie, na ustne należy je wyjaśnić bezpośrednio z zainteresowaną osobą lub ustalić z nią formę odpowiedzi.
  8. Wszelkie skargi i wnioski muszą zostać rozpatrzone w ciągu 14 dni roboczych licząc od daty złożenia w zakładzie skargi lub wniosku.

Gmina Brzostek NFZ Biuro Rzecznika Praw Pacjenta Szybka Terapia Onkologiczna Ministerstwo Zdrowia